torsdag 24 juni 2010

Stolt moder :-)


är jag varje gång jag tittar på detta foto. Raringen i glasögon och rosa slips är vår förstfödde som blir 16 i augusti. Visst är han väl fin! Han är inte superförtjust i att hamna på bild i min blogg, därför får han oftast vara anonym, men när han är så här uppklädd får han finna sig i lite publicitet för en gångs skull! (Med tanke på vilka bilder han har på facebook så är detta minsann inget.. :-)...

I morgon fyller yngste sonen 10 år, så vi planerar en liten utflykt med picknick! Hoppas på fint väder! Sen är vi bjudna på grillfest/knytkalas på midsommarafton, så det bådar gott för helgen... Skoj!

Maken har hittat någon kompis spellista på Spotify, så nu är det 80 och 90-tals nostalgi på G! Christer Sandelins Det hon vill ha är jag svag för än idag, men please, låt mig slippa Dover -Calais med Freestyle. Den var inte bra ens när det begav sig, och nu är den patetisk. Tycker jag, och det är ju min blogg så då säger jag det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar