måndag 14 juni 2010

The Private Lives of Pippa Lee



Jag hade en annorlunda bioupplevelse i lördags. Såg den underbara filmen med Robin Wright Penn i huvudrollen och var helt ensam i biosalongen!!! Det var rent av läskigt i början, när jag satt där och väntade i mörkret på att filmen skulle börja, och ingen annan var där... Brrr...
Men filmen gillade jag, många bra skådisar och en intressant story. Min all time favourite Keanu Reeves spelar 35-årig looser som inte kan ljuga, Blake Lively är sagoligt snygg som en ung och vilsen Pippa Lee, Alan Arkin och Winona Ryder hör också till mina favoriter. Vackraste Maria Bello spelar galen och knarkande mamma...
Synd bara att filmen fått så ljummen kritik här i Sverige, kanske därför ingen annan än jag ville se den .-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar