måndag 11 januari 2010

Magic Monday


Denna dag går i jobbets tecken, men först ska jag ta på mig ansiktet och gå en vagnpromenad. Tack och lov för vår barnvagn, förresten! Denna snörika å kalla vinter har vi ju verkligen fått prövat om vi köpte rätt vagn, och jag är väldigt nöjd. Det är en röd Quinny Freestyle. Ett tag trodde jag nästan inte att vi skulle få nån användning för den, eftersom prinsessan gastade i högan sky så fort man lade ner henne i vagnen, men tack och lov vande hon sig. Byltar jag på henne overallen och lägger ner henne så slocknar hon som ett ljus så fort vi kommer utanför dörren...
Förresten har vi varit duktiga idag på morgonen, jag och prinsessan. Jag har gjort magövningar (med 7 kilos bebis på magen) och armhävningar med henne liggandes på golvet. Hon skrattade som en tok åt mina fasoner.
Nu får jag sätta lite fart, vi hörs senare. Kram!

1 kommentar:

  1. skönt att hon vande sig. ser ut som en mycket fin vagn.

    SvaraRadera