onsdag 11 januari 2012

2012 är igång!

I sju år har jag vetat att 2012 kommer att bli ett väldigt speciellt år. Och nej, det har inget att göra med Mayaindianernas kalender eller något annat apokalyptiskt heller för den delen :-).
Riktigt hur speciellt det skulle bli insåg jag inte förrän året väl började. Det är mycket som börjar falla på plats, och jag ser mer än någonsin hur viktigt det är att jag lägger min tid och mitt fokus på rätt saker. All tid och energi jag investerar i ett område av mitt liv, är ju samtidigt tid och energi borta från annat.
Jag tror inte att jag tänker sluta blogga, men bloggen är en hobby och inget annat, och just nu är det så mycket spännande och roligt som pågår på olika områden, inte minst jobbmässigt.
Min karriär ger mig chansen att både utveckla och utvecklas, att påverka och påverkas, och dessutom blir jag rätt synlig i de sammanhang där jag fungerar som ledare. Då är det så skönt att vara osynlig ibland när jag inte jobbar, vilket förklarar den totala bloggtystnaden under hela jullovet.
Ni som jobbar tillsammans med mig är rätt många (208 personer i den närmaste kretsen senast jag räknade!), och ni kommer ju att vara en del av allt det spännande som händer detta år, så ni missar verkligen ingenting även när jag inte uppdaterar bloggen. Ni andra får helt enkelt ha extra mycket tålamod i år! Stora kramar och ett helt fantastiskt 2012 önskar jag er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar