fredag 9 december 2011

Sömnbrist

Natten till idag var prinsessan och jag vakna mellan två och fyra, anledning okänd... Tror hon är lite upp och ner ännu efter att hon var krasslig. Men ändå har hon varit i full gång idag, klättrat högt och lågt, haft sönder en prydnadsängel och en fönsterlampa... jeee! Mor har inte varit riktigt lika pigg, så nu går jag och knyter mig. Bjuder på två bilder av prinsessans och mitt blomsterpyssel som vi gjorde för ett par veckor sedan.

Vi har snurrat in lökarna i mossa och knutit snören runt om. Vattnar gör vi genom att spraya på mossan.


När jag tog bilderna var gräsmattan fortfarande grön. Nu har vi några millimeter snö. Få se om det håller i sig, eller om det utlovade busvädret får allting att regna bort. Omväxling förnöjer :-).

1 kommentar:

  1. I know that feeling. Har precis fått lilla Alfie att somna. Vilka fina julgrupper. Vill också fixa fint!

    SvaraRadera