måndag 19 december 2011

God morgon vänner!

Ny vecka, nya (blogg-)möjligheter. Här har vi en intensiv vecka bakom oss, men nu börjar vi varva ner inför  julen. Det känns härligt! Helgen bjöd på julfester och trevligt besök. I fredags var vi ute vid Skokloster Värdshus och åt julbord med makens jobb. Det var fantastiskt gott och jag åt så jag var mätt ännu följande morgon...
I lördags åkte så älsklingen iväg till Norrköping med sina Metal Sanctuary-vänner på deras årliga julfest. Han trodde han skulle vara hemma senast kring ett, men stupade i säng efter tre, hade fått köra som en snigel på grund av det häftiga snöslasket. Och hönsiga jag väntade ju in honom förstås. :-). Jag är definitivt en sådan som kräver att få räkna in hela familjen innan jag själv slappnar av för natten.

Igår hade vi barnens ena faster på besök, och bytte lite små klappar... Det är roligt med julförberedelser och vi gör det enkelt, satsar mest på barnen, och det blir inga stora åthävor. De har vad de behöver och mer därtill, men ett litet paket är ju alltid roligt att öppna!

Maken filmade ett coolt band på sin rockjulfest. Kolla gärna in dem på Myspace om du gillar rock.
Helt ok kvalitet med en iPhone:

Ha det så bra alla vänner! Och julstressa inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar