tisdag 9 augusti 2011

Tillbaka i vardagen!

Och oj vad skönt det känns! Det är rätt mycket att göra så här alldeles i början av det nya året: i mitt jobb har vi nyår den första augusti, nämligen. Kul med nyår två gånger i året, och i praktiken är det faktiskt så att jobbårets "nyår" betyder mer än det vanliga nyåret....
Men det vanliga nyåret är ju inte alldeles betydelselöst heller, eftersom jag gifte mig på nyårsafton för väldigt många år sedan!
Anyhow, nu är det dags att kavla upp ärmarna och börja göra något! I morgon sitter jag i möte med kära kollegor på Arlandia hela dagen, och sedan börjar jag förbereda för en trip till Östersund på fredag.
I någon paus här ska jag fota vårt nya sovrum. Maken hade minsann inte legat på latsidan medan jag och barnen var i Finland! Han är bara bäst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar