torsdag 21 oktober 2010

Idag kopplas bredbandet in...

så nu börjar jag snart blogga som vanligt igen. Tack alla snälla som hört av sig och önskat att jag ska uppdatera... Det tog faktiskt på krafterna det här att flytta, och så har jag varit på allergiundersökning oxå (det har varit inplanerat sedan länge, har haft besvär de senaste två åren), och jag tror att de symptom jag haft i höst oxå gjort mig lite extra trött. Har inte fått resultatet ännu, men fick i alla fall en medicin som verkar hjälpa. Nu trodde farbror doktorn inte att jag var allergisk, eller han hoppades det i alla fall, utan man kan faktiskt ha symptom ändå... Och det vet ingen vad det beror på. Skumt! Nå, vi får se!
Jag tänker på er alla, och återkommer snart med mer info om huset... ska bara hitta iPhonen först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar