torsdag 26 augusti 2010

Inredningsbloggar


är plötsligt väldigt intressanta. Kanske för att jag hoppas bli husägare snart. Så vad gör jag när jag har en "ledig" kväll? (vadan citationstecknen, kanske du undrar... Tja hur ledig är man när tvättkorgen svämmar över och köksbordet dignar av mellangrabbarnas skolböcker som ska plastas in innan morgonen?) Jo, då sitter jag förstås och surfar igenom alla mina favoritbloggar. I Lilla Kamomillas Villa är ju trevlig! Den är dessutom tvåspråkig, vilket är ett plus. Jordgubbar med mjölk handlar om ett tillbyggnads- och renoveringsprojekt i lantlig stil. Härligt namn på en blogg, den glömmer jag inte!
Favoriten framför andra just nu är ändå Colonial East, för att den visar hur otroligt mycket man kan göra för att förvandla ett hus. Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar