onsdag 7 juli 2010

Idel solsken

och vad ska vi göra nu då?
Min hurtige tonåring har gett sig av till gymmet, mellangrabben är på läger hela veckan, bäste maken är i Stockholm och hjälper sin lillasyster flytta. Kvar hemma är jag, prinsessan och lintotten. Han har läst sex böcker på två dagar sedan storebror gav sig iväg på läger, så honom har jag inte sett mycket av heller :-). Nu skickade jag ut honom på gården med en lakritspuck i handen så att han ska få lite omväxling, den lille bokslukaren.
I nuläget blir det inga bilder, jag har satt iPhonen i tyst läge och hittar den inte...

2 kommentarer:

  1. :D
    Min käre make borde kanske försöka ringa dej ibland, han är ytterst frustrerad då jag så ofta har mina telefoner på tyst, vilket naturligtvis leder till att jag sällan svarar. Så skulle han se att det finns andra...

    SvaraRadera
  2. Be honom ringa mej...antingen är det tyst eller så tutar det upptaget :-)

    SvaraRadera