söndag 7 mars 2010

Lat söndag i solskenet...


och jag surfar runt och kollar in sommarkläder... Vill gärna satsa på lite nya kvalitetskläder till våren och sommaren, men vet inte riktigt vad jag vill ha. Däremot vet jag ju oftast vad jag inte vill ha, och det är ju alltid något :-).
Hur som helst, jag har fastnat lite för märket HunkyDory. Någon annan än jag som blir halvgalen av vårlängtan när ni ser den här bilden? Tänk att kunna promenera in till stan med barnvagnen och sätta sig på ett café utan att behöva klä på sig mer än så här...

2 kommentarer:

  1. Oooh, me like! Massor med härliga kläder, ju. Märker att jag allt oftare i mina tankar återvänder till förra våren och sommarens cykelutfärder i ljumma havsvindar (okej, medger att minnet förskönar verkligheten lite). Tar det som ett tecken på att jag nu efter drygt tre månader av snö, snö, snö och minusgrader vill, ja måste, ha vår!

    SvaraRadera
  2. Tänkte faktiskt på dig när jag såg bilden :-). Stor kram!!!

    SvaraRadera