tisdag 30 mars 2010

ÅÅÅ vad jag saknar er

alla mina kära bloggvänner! Vad kan jag säga, fullt ös, medvetslös. :-)
Har inte ens hunnit in på facebook de senaste dagarna. Jaja, som man bäddar får man ligga, eller hur var det nu. Vet inte om jag vågar lova att det blir bättre den närmaste tiden heller, för jag hr precis idag åtagit mig ett tremånaders projekt i mitt företag. Roligt, utmanande och lite krävande, i all synnerhet som jag arbetar så ytterst få timmar för tillfället, jag är ju fortfarande i huvudsak föräldraledig. Hursomhelst är det mest av allt roligt, och jag är väldigt förväntansfull.
Nu är det inge företaget som hållit mej borta från datorn de senaste dagarna, utan helt andra saker. Världens bästa hubby var borta på egna grejer i Örebro hela helgen, och sen har vi haft en något motspänstig liten sessa här på sistone.
Hon har varit förkyld, och allmänt lättväckt om nätterna. Senaste natt vaknade hon strax innan två och ville bestämt leka.
Hur nattar man någon som står upp i sängen? Det blev en viss ruljans innan vi alla tre kom till ro igen. Prinsessan tuttade på mamma hela resten av natten. Hmm... undrar vad Anna Wahlgren skulle säga om det. Sova hela natten-metoden à la Backmans innebär fri tillgång till mammas boobs och fritt sparkutrymme på pappas rygg.
I morgon kväll bär det av till Viking Line igen, jag är verkligen stammis där nu.
Vi tar nattfärjan till Åbo och så väntar 10 härliga dagar med familj och vänner i Österbotten! Hur kul är inte det! Barnen ser så fram emot resan, och jag med!
Vi får se hur jag lyckas med bloggandet under resan, men nåt inlägg ska jag väl få till, hoppas jag.
Nattinatti och kram på er alla!

1 kommentar:

  1. ojoj, mycket på en gång. låter spännande med ditt nya projekt. lycka till :>

    SvaraRadera