fredag 29 januari 2010

Fredagsfakta


-62,2 kg, helt ok. Jag går alltid upp lite när jag först börjar träna efter en paus.
-10 minusgrader och ofantligt mycket snö i Uppsala!!! Okej det med.
-insnöade plastsolrosor på min balkong. Mindre okej.
-apelsinjuice och rostad frökuse med ost. Klart mer än okej.

Grannen på sjätte våningen har påbörjat badrumsrenovering igår. Det är ju väldigt roligt, åtminstone för honom och hans familj :-). Innebär dock vissa praktiska svårigheter när man vill ringa viktiga samtal eller övertyga bebisen om att sova middag... Hur som helst, idag ska jag till gymmet och det ser jag fram emot. Massor!
Tonåringen har åtagit sig städningen idag (mot ersättning) och i kväll har vi bokat spelkväll med mellangrabbarna. Hederliga gamla brädspel, alltså, inte TV-/datavarianten. TGIF!

2 kommentarer:

  1. Lördagsfakta från andra sidan viken:
    - tenträkning på gång. Mindre okej. (Jaja, vad gör jag på blogspot då, helt relevant fråga ;)
    - 15 minusgrader och vindstilla, helt ok med tanke på de senaste dagarnas kyla
    - färdigfejat och städat hemma. Klart ok!
    Kram till hela familjen!

    SvaraRadera
  2. Hej Sus!
    Kul med lite news från er! Förstår så väl att man lätt hamnar på blogspot då det är tenträkning på G.
    Kram!

    SvaraRadera